01-12-2018

Sint Nicolaasfeest 2018

Terugblik Sint Nicolaas feest.

Een verslag kunt u onder de video lezen.

Op zaterdag 1 december 2018 was er weer het groot Sint Nicolaasfeest van vereniging de Schakel. Er waren ruim 80 kinderen aanwezig om deze spannende maar zeker ook gezellige dag met elkaar te vieren.

Het programma begon met een clown die ook erg goed kon goochelen en met langwerpige ballonnen de mooiste dieren en andere figuren kon maken. Ook deed hij verschillende spelletjes met de kinderen, vooral het meestampen en meeschreeuwen was indrukwekkend.

Na een korte pauze was het dan zover "sinterklaasje kom maar binnen met je knecht want we zitten allemaal even recht' Daar was hij dan, Sint Nicolaas samen met de zwarte pieten. En nog maar net gezeten op zijn zetel kwamen tientallen kinderen naar en op het podium om maar zo dicht mogelijk bij de sint te zijn. Natuurlijk werden er, onder deskundige leiding van de zwarte pieten een flink aantal sinterklaas liedjes gezongen. Met helaas als laatste lied "Dag sinterklaasje". Maar de sint had natuurlijk voor alle kinderen een cadeau meegenomen, een mooie rugtas dit jaar, en de kinderen die dat wilden gingen ook nog met Sint Nicolaas op de foto. Moe maar voldaan ging het daarna huiswaarts.

Bekijk hieronder het foto-album van deze feestelijke dag.