LEGO Sale in onze Personeelsvoordeelwinkel

LEGO is niet meer weg te denken uit de speelgoedkist en heeft niet voor niets al twee keer de prijs "Speelgoed van de eeuw" gewonnen.

LEGO is mooi, degelijk en duurzaam speelgoed en daarom hebben we speciaal voor u een grote LEGO Sale vanaf maandag 7 oktober bij de Personeelsvoordeelwinkel!

Vooral met het oog op de komende feestdagen een ideaal cadeau.

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en maak kans op 25 euro shoptegoed.

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“ biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!