Vakantiepret in onze Personeelsvoordeelwinkel voor onze leden

De zomer is weer begonnen en of u nu thuisblijft, moet werken, of op vakantie gaat; de Personeelsvoordeelwinkel zorgt voor de leukste zomer aanbiedingen voor iedereen.

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en maak kans op 25 euro shoptegoed.

Wij wensen je veel winkelplezier en een fijne vakantie!

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!