'Healthy New Year' in onze Personeelsvoordeelwinkel

Als uw goede voornemen meer bewegen is, dan bent u bij de Personeelsvoordeelwinkel aan het juiste adres. Op 1 januari start het nieuwe thema ‘Healthy New Year’.

Bent u op zoek naar sportartikelen? Dan profiteert u tijdens dit thema van gezonde kortingen! Om u extra te motiveren hebben we deze maand ook een leuke winactie klaar staan. U maakt de gehele maand januari namelijk kans op een sportclinic met een BN’er! Heeft u altijd al willen schaatsen onder leiding van Irene Schouten? Of gaat u liever bootcampen met kickbokser Ernesto Hoost? Golfen met Wil Besseling, surfen met Stephan van den Berg en baanwielrennen met Nils van ’t Hoenderdaal behoren ook tot de mogelijkheden.

Waar wacht u nog op? Meldt u snel aan via www.personeelsvoordeelwinkel.nl!

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en maak kans op 25 euro shoptegoed.

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“ biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!