Samen sterker in onze Personeelsvoordeelwinkel

We leven met zijn allen in moeilijke tijden. Er wordt veel van ons gevraagd, vooral geduld. Maar samen zijn we sterker. Hopelijk kunnen we snel weer gaan genieten van het leven en vooral in goede gezondheid.

Het dagelijks leven is in zeer korte tijd helemaal op z’n kop gezet. De uitbraak van het coronavirus raakt ons allemaal en het zijn roerige en onzekere tijden. De medewerkers van de Personeelsvoordeelwinkel gaan hun uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te blijven de komende dagen, weken, maanden. Dit, natuurlijk, in combinatie met de zorg van de gezondheid van de medewerkers, hun gezinnen en hun toeleveranciers.

Natuurlijk blijven zij open, en zullen U dagelijks blijven voorzien van mooie aanbiedingen. Ook de klantenservice is en blijft gewoon bereikbaar. Gebruik zoveel mogelijk de “chat” functie (in de site) en/of email.

“De Schakel Personeelsvoordeelwinkel“ biedt exclusieve voordelen op uitstapjes, entertainment, reizen en producten van bekende merken op gebied van Witgoed, Huishoudelijke artikelen, TV en Audio apparatuur, Gadgets, Persoonlijke verzorging, Fietsen, Speelgoed en nog veel meer!

Zo krijgt u toegang tot de aanbiedingen

Wilt u toegang tot "De Schakel Personeelsvoordeelwinkel"? Vraag dan een loginnaam en wachtwoord aan via een e-mail aan het secretariaat;  info@verenigingdeschakel.nl

Ga naar www.personeelsvoordeelwinkel.nl voor de aanbiedingen

Meldt u aan voor de mailing van de Personeelsvoordeelwinkel. Dit kunt u doen in het veld rechtsbovenaan de website. U ontvangt dan iedere vrijdag de nieuwe weekaanbiedingen en onze speciale thema-akties automatisch in uw (privé) mailbox! Zo profiteert u optimaal van het voordelige en afwisselende aanbod!