15-11-2018

Ter land, Ter zee en een biertje?

Nieuwsgierig hoe een Cruise schip wordt gebouwd, waar en hoe de Mercedes Benz wordt gefabriceerd en tevens wil rondkijken in de Beck’s Brouwerij?

Dat kan op donderdag 15 en vrijdag 16 november 2018.

We vertrekken op donderdagmorgen 15 november om 07.30 uur uit Dordrecht en rijden in een keer naar de Meyer Werft in Papenburg.
Koffie of thee nuttigen we tijdens de reis in de touringcar en verwachten dat de aankomst bij de Meyer Werft ca. 11.00 uur zal zijn voor een exclusieve rondleiding.

Na de dit bezoek rijden we naar Restaurant Mozart voor de lunch.

Vervolgens rijden we naar Bremen voor een rondleiding door Beck’s Brewery , hier ziet u de ingrediënten die gebruikt worden tijdens het brouwproces, de Malt silo’s, de fermentatie en opslagtank. Na het vertonen van 2 films van ca. 10 minuten genieten we nog van een proefglaasje.

Hierna rijden we naar ons 4-sterren hotel het Best Western Zur Post, en heeft u de verdere avond ter vrije besteding in Bremen.

Vrijdagmorgen 16 november vertrekken we om 08.30 uur (na het ontbijt) naar de fabriek van Mercedes Benz Bremen.

De rondleiding door de fabriek van Mercedes onthult hoe de prestigieuze voertuigen zijn gemaakt en wat het merk zo speciaal maakt, we kunnen nu achter de schermen kijken naar een van de modernste automative fabrieken ter wereld en zijn getuige van de geschiedenis van de SL tot en met de all-terrain GLC.

Voordat we huiswaarts rijden krijgt u nog de gelegenheid om in het centrum van Bremen te lunchen (naar eigen budget).

Om 13.00 uur vertrekken we uit Bremen en rijden naar Nunspeet waar we bij Hotel de Hoeve stoppen voor een afsluitend 3 gangen diner.

De verwachte terugkomst in Dordrecht zal ca. 21.00 uur zijn.

De prijs voor dit arrangement bedraagt € 150,00 per persoon.

Inschrijven kan tot en met 1 oktober 2018 via het inschrijfformulier.