26-09-2023

Golfarrangement Heelsum

Ons golfarrangement in Fletcher Hotel-Restaurant Klein Zwitserland Heelsum begon op 21 september. Helaas viel het weer die dag tegen, wat betekende dat de geplande golfactiviteiten moesten worden aangepast. In plaats daarvan kozen de deelnemers voor een wandeling of een bezoekje aan een nabijgelegen stad om hun tijd op een leuke en ontspannen manier door te brengen.

's Avonds was het tijd voor een heerlijk culinair diner in het sfeervolle à la carte Restaurant De Kriekel, de perfecte afsluiting van een dag vol activiteiten en gezelligheid.

Op de tweede dag starten we de dag met een gezamenlijk ontbijt, waarna een ieder zich klaarmaakte voor een dag vol golfplezier. Nadat iedereen zijn golfspullen had gepakt, vertrokken we naar de prachtige golfbaan van Golfclub Heelsum.

Daar aangekomen, begonnen de deelnemers met het inslaan en voorbereiden van hun spel. Vervolgens werden ze verdeeld in twee flights van vier personen, waarna ze de golfbaan betraden en begonnen met hun rondes. Gelukkig klaarde het weer op en konden ze genieten van een mooie dag op de golfbaan. Pas bij de laatste paar holes begon er wat regen te vallen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Na het voltooien van hun rondes was het tijd om de golfspullen in de auto te laden en samen te komen aan tafel in de gezellige brasserie van de Golfclub, waar we hebben gedineerd en de dag afsloten met verhalen over onze golfavonturen.

Op de derde en laatste dag van het golfarrangement was het tijd om na het ontbijt afscheid te nemen en huiswaarts te keren. Ondanks het wisselvallige weer waren de afgelopen dagen gevuld met gezelligheid, lekker eten en natuurlijk veel golfplezier.

Al met al kunnen we terugkijken op een geslaagd golfarrangement. De deelnemers hebben genoten van een gevarieerd programma, waarbij ze niet alleen hun golfskills hebben kunnen tonen, maar ook hebben kunnen ontspannen en genieten van de sfeer en gastvrijheid van het hotel en de golfclub.

Het was een gezellige en onvergetelijke ervaring voor alle deelnemers.