12-09-2023

3-daags fietsarrangement Veluwe

Op 1 september 2023 verzamelden zich 31 enthousiaste leden van onze Vereniging voor het langverwacht fietsarrangement in het Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom. Een weekend dat beloofde een geweldige mix te worden van fietsavonturen, culinaire hoogstandjes en gezelligheid.

Nadat alle deelnemers veilig waren aangekomen in het hotel, begon het avontuur met een gezamenlijk diner. Een uitstekende gelegenheid om bij te praten en plannen voor de komende dagen te bespreken.

Voorafgaand aan het diner konden de leden, die nog geen fietsroute hadden uitgedraaid, een keuze maken uit verschillende door onze voorzitter, Joop Rakhorst, afgedrukte fietsroutes. Elk met zijn eigen charme en uitdagingen. Er waren fietsroutes voor liefhebbers van natuur en cultuur, zodat iedereen iets naar eigen smaak kon vinden.

Na het ontbijt op de zaterdagochtend en de ontvangst van het lunchpakket vertrokken de leden vol goede moed voor hun gekozen fietsroute. Het weer werkte mee, met een nu en dan stralende zon en aangename temperaturen. Elk lid vertrok op eigen tempo en volgde de eigen route.

Tijdens de fietstochten hadden deelnemers de kans om te genieten van de prachtige landschappen, charmante dorpjes en bezienswaardigheden onderweg. Lunchpauzes werden gehouden op schilderachtige plekken, waar iedereen van de lunch genoot en herinneringen maakte.

Op de derde en laatste dag van het fietsarrangement, na het laatste smakelijke ontbijt, was het tijd om afscheid te nemen van het hotel. Veel deelnemers besloten echter om nog een laatste keer op de fiets te stappen voordat ze huiswaarts gingen.

Wij kijken terug op een zeer geslaagd succesvol fietsarrangement, waarbij een ieder niet alleen de liefde voor het fietsen deelde, maar ook nieuwe herinneringen maakte en vriendschappen versterkte.