24-04-2023

Musical The Bodyguard

Op 21 april 2023 brachten wij met 32 leden een bezoek aan de musical The Bodyguard in het Beatrix theater in Utrecht. Onze leden werden door de bus voor het theater afgezet en ter plaatse ontvangen door twee medewerkers van Stage Entertainment. Zij begeleidden ons in het theater en verzorgden vooraf en tijdens de pauze, in de voor ons gereserveerde ontvangstruimtes, de drank en hapjes.

De musical The bodyguard zelf is een musical gebaseerd op de gelijknamige film uit 1992, met Whitney Houston en Kevin Costner in de hoofdrollen. The Bodyguard draait om superster Rachel Marron die wordt bedreigd door een stalker. De voormalig CIA-agent Frank Farmer moet haar bescherming bieden, maar daar zit ze aanvankelijk niet op te wachten. Na een vergismoord op de zus van Rachel, probeert de stalker nog één keer om de zangeres pakken te krijgen. Gelukkig Is Frank in staat om het leven van Rachel, de vrouw van wie hij inmiddels is gaan houden, te redden.

De musical was een spektakel met bekende Whitney Houston-songs en ondersteund door een enorme LED-show. Een energieke cast die veel plezier uitstraalde en dit overbracht naar het publiek. Met de hoofdrolspelers Nyassa Alberta in de rol van zangeres Rachel Marron en Tarikh Janssen als Frank Farmer.

Echt een geweldige avond. We hebben genoten van deze super musical, popconcert, triller en love story ineen.