Collectiviteitskorting op fitness voor leden van Vereniging De Schakel

Eén van de succesfactoren van BedrijfsFitnessOnline is natuurlijk de scherpe abonnementsprijs die met alle samenwerkingspartners is afgesproken. Dankzij deze afspraken heeft u als lid van Vereniging de Schakel altijd minimaal 10% korting op uw sportabonnement.

Kijk voor een actueel overzicht van alle clubs en de tarieven op www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco.

Introducés

Als lid van Vereniging De Schakel mag u ook één of meerdere introducés meenemen die voor hetzelfde gereduceerde tarief mogen meeliften op dit aanbod. Ook zij kunnen dus profiteren van de kortingen die via de regeling worden aangeboden!

Enthousiast?

Meldt u dan nu aan via www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco Bent u al lid? Meldt u dan ook gewoon aan, maar dan als bestaand lid. Uw abonnement wordt dan overgezet op het gunstige ledentarief. Nadat u u als nieuw lid hebt aangemeld, kunt u na 2 werkdagen uw toegangspas ophalen bij de door u gekozen club. Neem wel even een geldig legitimatiebewijs mee. Let op: u dient bij uw aanmelding altijd uw lidnummer te gebruiken.

Lees de exacte inschrijfvoorwaarden op www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco