Collectiviteitskorting op fitness voor leden van Vereniging De Schakel!

Met veel genoegen delen wij je mee dat wij per 1 september 2013 een collectiviteitsovereenkomst zijn aangegaan met Bedrijfsfitness Online! Vanaf nu kan je als lid van Vereniging De Schakel al vanaf € 13,95 per maand onbeperkt sporten en heb je de keuze uit meer dan 100 locaties van de fitnessketens Fit For Free, SportCity en Achmea Health Centers. Kijk voor een actueel overzicht van alle clubs op www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco.

Fit For Free

Fit For Free is een landelijke fitnessketen die een low-price concept hanteert. Binnen dit concept kun je onbeperkt gebruikmaken van alle aanwezige cardio en kracht apparatuur, Circuit Training, Virtual Spinning, Power Plate en tegen een kleine meerprijs onbeperkt gebruik maken van de Les Mills groepslessen. Uiteraard ben je bij Fit For Free ook verzekerd van gratis, professionele begeleiding. Onbeperkt sporten bij Fit For Free via de regeling van Vereniging De Schakel kan voor een abonnementsgeld van € 13,95 per maand!

SportCity

SportCity is een fitnessketen met 18 vestigingen in Midden- en West Nederland en hanteert een luxe concept. Binnen dit concept mag je onbeperkt gebruik maken van alle faciliteiten als kracht, cardio, spinning en groepslessen. SportCity richt zich op actieve én op minder fanatieke sporters en ademt een gemoedelijke, gastvrije sfeer. Je kan kiezen voor individuele fitness, maar ook uit uitgebreide lesprogramma’s. Alles uiteraard onder professionele begeleiding een veel persoonlijke aandacht. Via de regeling van Vereniging De Schakel is het mogelijk om voor een abonnementsgeld van € 35,- per vier weken lid te worden bij SportCity!

Achmea Health Centers

Achmea Health Centers is een landelijke keten van centra voor fitness en gezondheid.  Hun motto luidt dat regelmatig bewegen, mentale ontspanning en verantwoord eten leiden tot een betere kwaliteit van leven. Achmea Health Centers coachen mensen bij een gezonde en energieke leefstijl, waarbij samen doelen gesteld en bereikt worden. Plezier, gastvrijheid en ongedwongenheid staan bij Achmea Health Centers voorop. Je kunt via Vereniging De Schakel al voor € 35,96 per maand bij Achmea Health Centers terecht!

Voor alle tarieven en de voorwaarden kun je terecht op www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco.

Introducés

Als lid van Vereniging De Schakel mag je ook één of meerdere introducés meenemen die voor hetzelfde gereduceerde tarief mogen meeliften op dit aanbod. Ook zij kunnen dus profiteren van de kortingen die via de regeling worden aangeboden!

Enthousiast?

Meld je dan nu aan via www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco. Ben je al lid? Meld je dan ook gewoon aan, maar dan als bestaand lid. Je abonnement wordt dan overgezet op het gunstige ledentarief. Nadat je je als nieuw lid hebt aangemeld, kun je na 2 werkdagen je toegangspas ophalen bij de door jou gekozen club. Neem wel even een geldig legitimatiebewijs mee. Let op: je dient bij je aanmelding altijd je lidnummer te gebruiken.

Lees de exacte inschrijfvoorwaarden op www.bedrijfsfitnessonline.nl/pveneco.