31-01-2019

Driedaagse Stedentrip Londen

VOOR DEZE ACTIVITEIT KUNT U ZICH NIET MEER AANMELDEN

Van 22 t/m 24 november 2019

Kerst in Londen is altijd een belevenis. De Engelsen zijn dol op kerst en beginnen al vroeg in het jaar met de voorbereidingen. In november wordt de kerstverlichting in de stad al aangezet en worden de winkeletalages al helemaal in kerstsfeer gebracht.

In de vroege ochtend van vrijdag 22 november vertrekken wij met luxe touringcars vanuit Dordrecht naar Duinkerke voor de overtocht naar Dover. Kort na de middag arriveren wij bij ons hotel en kunt u uw bagage achterlaten in de gereserveerde bagageruimte en gaan genieten van Londen.

Na een uitgebreid ontbijt op zaterdag 23 november heeft u de gehele dag vrij ter besteding. Proef de kerstsfeer in de City, ga shoppen in een van de prachtig aangeklede warenhuizen, bezoek het Parlementsgebouw of de Westminster Abbey. Ook de wisseling van de wacht bij Buckingham Palace is eigenlijk een must. Lunch in een van de gezellige pubs. Een lager, ale, bitter of stout smaakt natuurlijk ook.

Zondag 24 november heeft u na het ontbijt de gelegenheid Londen nog eenmaal te bezoeken voor de laatste inkopen. Aan het einde van de ochtend vertrekken wij vanaf het hotel naar Dover en schepen we in voor de overtocht naar Duinkerke en verwachten rond 20.30 uur terug te zijn in Dordrecht bij het opstappunt.

Tijdens dit driedaagse bezoek aan Londen verblijven wij in het Holiday Inn Express Earls Court 3*. Dit hotel biedt een heerlijk ontbijt en beschikt over een 24-uursreceptie en een moderne bar. Het metrostation West Kensington ligt op vijf minuten lopen. Op tien minuten vind u Earls Court en expositiecentrum Olympia. Het stadion Stamford Bridge, waar Chelsea FC zijn thuiswedstrijden speelt, bevindt zich op 15 minuten te voet.

De kosten voor deze sfeervolle reis zijn € 198,= per persoon. Inschrijven kan tot 20 mei 2019. Wees er snel bij want vol=vol.