Een woord van dank

Vol ongeloof kijk ik terug op de drie weken november jongsleden.

Jan was moe, voelde zich niet lekker en kreeg een herseninfarct, waar hij bijzonder goed uit kwam. Na één revalidatie bezoek kreeg hij te horen dat alles goed functioneerde en niet meer terug hoefde te komen.

Het liep echter heel anders. Er volgde dokters bezoek, ambulance ritten en ziekenhuis opname. Ik zal hier geen medisch verslag geven, maar binnen twee weken overleed Jan aan alvleesklierkanker.

Er was voorheen geen enkel voorteken. Aan één kant gelukkig maar veel te vroeg. Er waren nog zoveel plannen. Niet alleen voor onze familie, maar ook voor de PV.

Hij heeft in zijn pensioneringstijd nog 12 jaar zich met hart en ziel voor de personeelsvereniging ingezet. Stond klaar om samen met Margo en het bestuur nog van alles te organiseren. Niet te vergeten alle vrijwilligers die altijd paraat stonden.

Hij was enthousiast als iets goed was verlopen en de mensen het naar de zin hadden gehad. Was een perfectionist. Tot in de kleinste details moest alles kloppen. Helaas is hier een abrupt einde aan gekomen.

We hebben van hem op zijn manier een afscheid mogen realiseren. Niet op de begraafplaats, maar in het voor ons geliefde Wantijpaviljoen. Hier was ook onze trouwreceptie, van hier zijn we samen begonnen. Er volgden vele bijeenkomsten zakelijk en privé. Jan heeft ons hier ook verlaten.

DAT DOET VERSCHRIKKELIJK PIJN.

Ik wil u laten weten dankbaar te zijn voor onze hechte familie en tevens voor zijn enorme inzet voor velen van U. Hij deed het graag.

Hartelijk dank voor alle giften aan Stichting Support Casper (€ 934,00), en vele blijken van medeleven.

HET GAAT U GOED!

Irene Broere

Kennisgeving van overlijden

Jan Broere is op 24 november 2018
helaas te vroeg overleden

Jan was dé man van personeelsvereniging  “ de Schakel”.  Vijftig jaar lang heeft hij zich ingezet voor deze groep mensen met veel creativiteit en allure. Híj was de grote voortrekker,  inspirator en spreekstalmeester van vele evenementen voor het personeel van het energiebedrijf R.E.D, later Eneco/Stedin.

Jan Broere

We kennen Jan als optimist, een man met veel humor en geweldige communicatieve vaardigheden. Hij “zag” iedereen en had voor eenieder een woordje. Hij heeft vele mensen leuke tijden en plezier bezorgd.

Dank je wel voor dit alles Jan.  We zullen je missen en nemen met pijn in ons hart afscheid.

Wij wensen Irene ,de familie en andere naasten veel steun en kracht om dit plotselinge verlies te verwerken.

Bestuur en leden van de personeelsvereniging  de Schakel