16-09-2019

Disneyland Parijs

De inschrijving voor deze reis is gesloten

Het Disneyland® Park is deze kerst op z’n mooist uitgedost. De Disney figuren wensen u een vrolijk kerstfeest en de fonkelende lampjes in de enorme kerstboom zijn adembenemend. Laat uw kerstgedachten en uw fantasie de vrije loop.

Zing en dans bij Disney’s Christmas Parade, de vrolijke en fantastische kerstparade. Kijk uw ogen uit als Mickey, Minnie, Donald, Goofy, Woody en Buzze Lightyear door Main Street, U.S.A. voorbij trekken op hun adembenemende paradewagens met een schitterende kerstversiering. Spring van plezier als de dansende zuurstokken, koekmannetjes en ander heerlijk kerstsnoep deze wonderlijke wintersfeer tot leven laten komen.

Stap in de schijnwerpers van het Walt Disney Studios® Park! Eenmaal door de poorten van dit park valt u van de ene verbazing in de andere. Hier draait alles om film, animatie en televisie. Bezoek alle productiezones met non-stop actie, coole attracties en spectaculaire optredens. Lights! Camera! Magic!

Wij verblijven in het 4* Vienna House Dream Castle, het ontbijt is inbegrepen. Dit hotel biedt een gratis pendeldienst naar de parken van Disneyland Parijs en wordt omgeven door een meer en tuinen. De kamers zijn ingericht in de stijl van De Drie Musketiers en het Paleis van Potsdam.

Op vrijdag 6 december vertrekken we aan het einde van de middag per luxe touringcar richting Marne La Vallée. Ter hoogte van Kortrijk maken we een stop en kunt u op eigen gelegenheid een hapje eten. Zaterdag 7 december kunt u na het ontbijt op uw eigen tijd met de pendelbus naar één van de twee Disneyparken waar u de betovering en de magie van Disney beleeft. Zondagochtend 8 december heeft u tot 14.00 uur om de parken voor een laatste keer te bezoeken. Aansluitend stappen wij bij het hotel in de bus en vertrekken naar uw opstappunt waar wij rond 20.00 uur verwachten aan te komen.

De kosten voor deze droomreis zijn 249 euro p.p. voor leden* en 299 euro p.p. voor niet leden. Kinderen van 3 t/m 11 jaar betalen 189 euro p.p. Verblijft u met drie personen op een driepersoonskamer dan krijgt u –45,00 euro korting per kamer (voor 2 nachten). Verblijft u met vier personen op een vierpersoonskamer dan krijgt u -140 euro korting per kamer (voor 2 nachten).

Inschrijven voor deze magische reis kan tot 6 oktober 2019. Let op dat u het juiste inschrijfformulier (voor twee, drie of vier personen) gebruikt.

*onder leden verstaan we: lid+partner+thuiswonende kinderen